INDUSTRY AFTERNOON

TUBECON INDUSTRY AFTERNOON

Join the revolution, stay connected!

Maailmaan mahtuu paljon hintavaa puhetta siitä, miten innostua jälleen kerran vähän uudella tavalla. Innostus on tärkeää, mutta siitä on hyötyä vasta kun se kantaa kestävällä tavalla työn sisältöihin pitkällä aikavälillä. Olemme järjestäneet useita vuosia industry-tapahtumaa, jonka sisältö on toiminut majakkana video- ja vaikuttaja-alasta kiinnostuneille sekä alalla toimiville tahoille. Nyt on aika muuttaa tuo yksittäinen majakka jatkuvaksi GPS-signaaliksi.

Uusi Tubecon Industry Afternoon -tapahtuma toimii lähtölaukauksena useamman kerran vuodessa tapahtuvalle yhteiselle edistymiselle. Tässä lähdössä kannattaa olla mukana, sillä nyt syntyy jotain todella uutta. Ole osa heitä, jotka eivät jääneet kelkasta!

Tapahtuma järjestetään Helsingin Messukeskuksessa Tubecon 2018 -tapahtuman yheydessä perjantaina 17.8.

Liput Tiketti

OHJELMA

12:10   Tapahtuman avaus

12:15   Jussi Koski

12:25   Anni Lintula

12:40   Hannu Verkasalo

13:00  Kaitsu Rinkinen

13:15   Ville Kormilainen

13:25   Fireside chat

13:50   Frederik Andersen

14:20  Olivier Billon

14:50  Siirtyminen Messukeskukseen TubeCityn avajaisiin

PUHEENVUOROT JA PUHUJAT

My Story: Ten Years of Ykone Influencer Marketing – the journey from a blog to a global 10 million euro fashion and beauty influencer agency
Olivier Billon, Founder & CEO, Ykone.com

How To Avoid Losing Your Mind in the Creative Industry
Frederik Andersen, CEO, VICE Nordic

8 Second Challenge: How to Engage Generation Z
Anni Lintula, CBO, A-lehdet

Consumer behaviour keynote
Hannu Verkasalo, Founder & CEO, Verto Analytics

Our Story: Building an influencing community
Jussi Koski, Head of the board, Youtubers Finland, Tubecon Finland

How to do influencer marketing when there is nothing to sell
Ville Kormilainen, Director, Tekir Kuhina

Success case
Kaitsu Rinkinen, Biisonimafia

How to avoid pitfalls in influencer marketing
Sanna Rousi, Troot Network
Agency Leader Fireside Chat

How to avoid pitfalls in influencer marketing
Stina Varsikko, Splay
Agency Leader Fireside Chat

How to avoid pitfalls in influencer marketing
Sami Törmä, United Screens
Agency Leader Fireside Chat

 

LIPUT

Haluamme tukea paitsi työyhteisöjä ja alaa, myös merkittävien ihmissuhteiden hoitamista. Siksi jokainen lippu sisältää Industry Afternoon-tapahtuman ja Tubecon-sisäänpääsyn sekä kaksi perjantain Tubecity-lippua. Viisastu ja viihdy vaikka perheen kanssa!

Tubecon Industry Afternoon -lippupaketti sisältää

  • 1kpl sisäänpääsy Tubecon Industry Afternoon -verkostoitumistapahtumaan sekä Tube-Akatemiaan ja TubeCityyn (Huom! Vain perjantaina.)
  • 2kpl perjantain pääsylippua TubeCityyn (Huom! Ei sisäänpääsyä Industry Afternooniin tai Tube-Akatemiaan.)

 

Liput 150€ / 1 kpl

Ryhmätarjous 600€ / 5 kpl

 

Liput Tiketti